perjantai 13. joulukuuta 2013

13. luukku ja on aika postittaa joulukortit

On viimeinen joulukorttien postituspäivä, jos ne haluaa lähettää edullisemmalla hinnalla. Tällaisia kortteja lähti meidän perheestä. Alunperin suunnitelma oli laittaa valmiita kortteja, joita päiväkodin vanhempainyhdistys myi. Ostinkin ne jo, mutta enhän mä nyt niitä voi lähettää vaan teen jotain yksinkertaista ja mustavalkoista nopeasti itse. Kortteihin materiaaleja en ole ostanut kuin teipit, muut löytyivät omista varastoista ja leiman ostin askartelukirppikseltä. Ja eihän niistä nyt sitten mustavalkoisia tullutkaan.





4 kommenttia:

  1. Hei! Voisinko saada tilauksesta sellaisen nahkaisen rannejutskan. Minun ranne kun on 19 cm, nuo valmiit ei sovi. Asialla ei olisi kiire, ennättäisi esim. tammikuussakin.

    VastaaPoista
  2. Hei Leila. Tottakai onnistuu. Laitatko mulle tarkempia toiveita sähköpostiin: katrinkoruavaruus (AT) kotinet PISTE com

    VastaaPoista
  3. No vau, hienoja kortteja!
    Mä kävin eilen hakees myös tarpeet viikonloppuna väkerrettäviin mustavalkoisiin kortteihin - saas nähä käykö mulle samoin kuin sulle :-)

    VastaaPoista
  4. Kiitti MiunMaun. Saa nähdä tuleeko sullakin mustavalkoisia.

    VastaaPoista

Runsaan roskapostituksen takia jouduin ottamaan sanavahvistuksen käyttöön.

Kiitos jos jaksat kommentoida, se ilahduttaa aina.